Isteri Main Curang Kerana Tidak Puas

8751 views

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Cerpen Lucah, Kisah Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap Isteri Main Curang Kerana Tidak Puas

Isteri Main Curang Kerana Tidak Puas

 AKU tidak pasti mengapa aku begitu tertarik dengan Cikgu Rizal, rakan sekerja ku itu. aku sedar aku sudah bersuami, tetapi hatiku seperti tidak dapat ditahan untuk menghampiri Rizal. Mungkin kerana kami selalu bersama apabila mengendalikan program pelajar di luar sekolah atau kerana faktor lain.....

Aku tidak pasti. Rizal yang masih bujang memang seorang guru yang aktif. Selalu ada aktiviti untuk pelajarnya. Dia tidak kisah menghabiskan masa pada hujung minggu semata-mata untuk membantu pelajar-pelajarnya. Aku tahu Rizal juga memang meminati ku. Selain mungkin kerana tubuhku yang mengiurkan, aku juga begitu manja dan rapat dengannya.....

Sejak tiga bulan yang lalu aku semakin menampakkan minatku pada Rizal dan Rizal juga tidak melepaskan peluang menghampiri aku, seorang isteri muda yang belum mempunyai anak ini.....

“Ina..you nak ikut tak…..kami ada program dalam cuti penggal nanti….” tanya Rizal suatu hari ketika hanya kami sahaja yang minum di kantin sekolah.

“Program apa…..?" aku ingin kepastian.

“Program perkhemahan pelajar sains……mereka nak hilangkan tension……” balas Rizal.

“Di mana……?” tanya ku lagi.

“Kemungkinan di Gunung Jerai Kedah….” Jawab Rizal.

“Berapa hari?” tanya ku lagi.

“Tiga hari dua malam…..hujung minggu” balas Rizal.

“Siapa lagi yang pergi….?” aku terus bertanya.

“Kalau u nak pergi…I tak payahlah nak ajak orang lain….u boleh tolong beri perhatian pada budak-budak tu” Balas Rizal sambil merenung ke dalam mata ku.

Aku diam seketika. Hatiku berbelah bahagi. Aku bimbang suamiku tidak benarkan atau suamiku sudah merancang program tersendiri. Susah untukku mengambil keputusan.......

“Macam mana….Ina nak ikut tak?….” Rizal bertanya lagi.

“Tak tahulah …..errrr…..nanti I beritau kemudian….” balas ku sambil membalas merenung ke dalam mata Rizal.

“Oklah…tapi jangan lama sangat…sebab I nak isi borang dan urusan yang lain” balas Rizal.

Sejak itu aku seolah-olah berhadapan dengan masalah yang besar. Hatiku benar-benar ingin bersama Rizal. Tetapi halangan daripada suamiku juga perlu diberi pertimbangan. Aku berfikir dan cuba mencari jalan supaya aku dapat menyertai Rizal dan berada bersamanya pada masa cuti penggal sekolah nanti. Akhirnya aku mengambil keputusan dan nekad untuk menyatakan hasratku kepada Borhan suamiku. Aku menantikan masa yang sesuai.....

Malam itu aku melayani Borhan dalam hubungan seks yang ringkas. Memang selalunya begitu. Borhan akan mengeluarkan zakarnya, menyelak kainku dan menindih tubuh aku. Sebaik sahaja zakarnya memasuki lubangku yang sempit itu dia terus menggoyang. Walaupun telah beberapa kali aku memohon supaya dia tidak gopoh tetapi Borhan tetap tidak dapat mengawal ejakulasinya. Beberapa minit kemudian dia akan menyemburkan air maninya ke dalam kemaluan ku.....

Telah hampir setahun aku mendirikan rumahtangga tetapi tidak sekalipun aku menikmati klimaks dalam erti kata hubungan seks yang sebenarnya dengan Borhan. Walaupun keinginan seks Borhan agak tinggi, hampir tiga atau empat kali seminggu mengadakan hubungan seks, tetapi dia tetap tidak dapat memuaskan aku.....

Akhir-akhir ini aku tidak membenarkan lagi Borhan memancutkan air maninya di dalam lubang kemaluanku. Setiap kali akan mencapai orgasme, aku akan menolak tubuh Borhan dan pancutan air maninya akan dilakukan di luar. Aku menyatakan bahawa aku tidak mahu bangun ke bilik air dan Borhan tidak berkata apa-apa.....

Malam itu setelah Borhan memancutkan air maninya di luar aku terus menyatakan bahawa aku perlu mengikuti program sekolah ke Gunung Jerai. Borhan membantah dan menyatakan dia berhasrat untuk balik ke Kelantan sempena cuti semester sekolah. Tetapi aku sudah nekad untuk bersama Rizal.....

“Saya perlu pergi menyertai program itu sebab tanggungjawab saya.” Balas ku tegas.

“Bukan abang tak beri pergi…tapi cuti semester ni nak balik kampung.” Balas Borhan pula.

“Balik kampung tu bila-bilapun boleh….ini tugas dan tanggungjawab” aku terus bertegas.

“Ikut suka awaklah…..nanti jangan kata saya tak bawak awak balik ke kampung pulak”terang Borhan yang terasa sudah tidak berguna lagi bertengkar dengan aku yang menjadi semakin tegas.

Pagi-pagi esok apabila sampai di sekolah aku terus meluru mencari Rizal.......

“Rizal……Ina nak gi ke Gunung Jerai…..husband tak kisah…..” terang ku dengan bangga.

“Hai takkanlah husband you tak kisah……masa tu kan cuti semester…” balas Rizal..

“Dia mulanya tak beri…..tapi Ina tak peduli……Ina kata nak pergi juga…..” balas ku bersungguh-sungguh.

“Ehh…..bersungguh-sungguh benar……husband tak beri…masih nak pergi juga….” Usik Rizal

“Memanglah……Ina memang dah lama nak join program u….” jawab ku.

“Pasal apa pulak nak join program I……kan susash kena tinggal rumah…kena tinggalkan husband…..”usik Rizal lagi

“Sajer…...” Jawab ku ringkas dan berterus-terang.

Dua minggu selepas itu rombongan kami bergerak menuju Gunung Jerai. Dalam perjalanan dengan bas itu Rizal dan aku berbual-bual sambil beramah mesra dengan para pelajar.....

Di puncak Gunung Jerai kami mendirikan khemah mengikut kumpulan yang telah ditetapkan. Khemah Rizal dan khemah aku dipasang tidak berapa jauh antara satu sama lain manakala khemah kumpulan pelajar diletakkan lebih kurang 50 meter dan dipisahkan oleh khemah besar untuk kegiatan kumpulan. Kegiatan pada hari pertama berjalan dengan lancar. Semua pelajar memberi kerjasama dan menyertai aktiviti dengan penuh semangat dan kepatuhan. Hampir tengah malam barulah mereka bersurai dan masuk ke khemah masing-masing.....

Rizal hampir melelapkan matanya apabila tiba-tiba terdengar zip khemahnya ku buka. Dia bingkas bangun dan terkejut apabila dalam cahaya suram itu kelihatan aku membongkok dan masuk ke dalam khemahnya dan dengan cepat menutup pintu khemah itu.....

“Shyyhhhhhhh…..” aku memberi syarat supaya tidak bersuara dengan kuat.

Aku duduk begitu hampir di sebelah Rizal kerana khemah itu untuk muatan dua orang sahaja......

“Apa hal ni Ina…….nanti budak-budak nampak susah tau……” tegur Rizal dengan suara yang diperlahankan.

“i tak boleh tidur laa……budak-budak tu semua dah tidur…..berdengkur……I nak sembang2 dengan u…” Balas ku dengan manja sekali.

“Ooooo…gitu…..I pun memang belum tidur…..baru nak baring-baring….” Balas Rizal.

Kami berbual berbagai-bagai perkara tentang alam kerjaya, kehidupan masyarakat dan akhirnya berfokus kepada hal-hal peribadi.......

“udah layak berumahtangga……ngapa tak nak kawin lagi…..?” soalanku yang Rizal tidak menyangka.

“Bukan tak nak kawin…… tapi…….belum fikirkannya….nanti bila dah sampai masa….agaknya……I fikirkanlah” balas Rizal.

“Tapi….u tak tahu…..tak semestinya bila dah kawin tu….mesti bahagia….” aku bersuara sambil jariku bermain-main hujung bantal yang ku pegang.

“Kenapa pulak Ina cakap macam tu……?” tanya Rizal.

“Contohnya Ina sendiri…..walaupun dah kahwin hampir setahun….tapi Ina rasa tak bahagia…..” terang ku sambil tanganku terus bermain-main dengan hujung bantal.

“Tak bahagia……tak bahagia macam mana tu….I tengok Ina biasa je…..tiap-tiap hari datang sekolah nampak enjoy je….” Balas Rizal.

Aku secara berterus-terang menceritakan masalah ketidakpuasan dalam hubungan seks dengan suamiku......

“Walaupun dari segi lahirnya Ina kelihatan biasa je….tapi sebenarnya Ina tak pernah merasa puas dalam hubungan seks…..Ina pun tak tahu…mengapa…..husband Ina macam tak kisah….dia hanya mementingkan kepuasannya saja……” jelas ku berterus-terang tanpa segan silu lagi.

“Ina bersabar je le….nak buat macam mana…..agaknya lama kelamaan eloklah…. lagipun Ina masih muda dan cantik….tentu sampai masanya suami Ina akan berubah….” Balas Rizal dengan jawapan yang tidak membawa kemana-mana.

“Entahlah …Ina rasa dah meluat melakukan seks dengan husband…..buat letih badan je….tapi tak dapat apa-apa…..entahlahhh….” aku seperti mengeluh dan suara seperti sebak sedikit.

“Ina bersabar le…….” Bisik Rizal sambil memegang bahu ku dan menenangkan ku.

Sebaik sahaja terasa tangan Rizal memegang bahu ku, aku menoleh dan melihat mata Rizal yang juga sedang merenung ku. Tanpa disedari aku merebahkan tubuhku ke atas paha Rizal sambil memeluk tangan Rizal. Rizal menggosok-gosok bahu ku dengan lembut untuk menenangkan ku manakala aku terus berbaring di atas ribaan Rizal tanpa berkata apa-apa melainkan menggosok-gosok lengan Rizal.....

Tiba-tiba aku menggerakkan tubuhku dan terlentang mengadap ke atas. Mata kami bertentangan lagi. Perlahan-lahan tangan ku bergerak ke atas dan melingkari leher Rizal.....

“Rizal……Ina nak berkawan dengan u…..Ina nak bersama u untuk berbual-bual….tak lebih dari itu…..boleh kan……?” jelas ku berterus-terang sambil terus merenung ke dalam mata Rizal.

“Apa salahnya…..i pun memang tak ada kawan……apa salahnya kalau Ina suka..” balas Rizal.

Aku bangun dari ribaan Rizal dan duduk kembali. Ku melihat jam tangan sudah menunjukkan hampir pukul 3.30 pagi......

“Ohhhh…dah hampir subuh….biar Ina balik ke khemah dulu…..thank you Rizal.. “ balas ku.

Rizal menghalang sambil terus memeluk pinggang ku dengan tangan kanannya manakala tangan kirinya membelai-belai rambutku dengan lembut. aku melentukkan kepalaku ke atas dada Rizal menikmati belaian lembut yang tidak pernah ku rasai sebelum ini walaupun telah hampir setahun bersuami. Hujung jariku bergerak-gerak di atas dada Rizal yang berbulu dan tidak memakai baju itu.....

“Ina nak sembang tajuk apa…..” usik Rizal sambil terus membelai rambut dan melingkari pinggang ku dengan lebih erat lagi.

“Tajuk apa pun tak apa…….tak ada tajuk pun tak apa……” balas ku manja.

“Kalau tak ada tajuk…..macam mana nak cakap…..” usik Rizal.

“Tak payah cakap……” balas ku semakin manja.

“Kalau tak bercakap……takkan nak diam begini je…..” jawab Rizal sambl terus membelai rambut dan pinggang ku.

“Macam ni pun tak apa…..Ina suka macam ni……” aku bersuara dengan penuh manja dan hujung jariku terus bermain-main di dada Rizal.

Rizal memberanikan dirinya dengan merayapkan tangannya dari membelai rambut ke arah telinga dan leher ku. Hujung jarinya bermain-main di bahagian telingaku dan kemudian merayap ke arah pangkal leherku. Tubuh ku bergerak-gerak menahan kegelian sambil jariku terus bermain-main di atas dada Rizal.....

“Gelilah……” aku menegur perbuatan Rizal bermain di bahagian telinga dan pangkal leher ku.

Rizal terus juga merayapkan hujung jari jemarinya bermain dengan telinga dan ke pangkal leher ku........

“Janganlah …..geliiii……” rayu ku dengan penuh manja sambil cuba mengelak-elak telingaku dari sentuhan jari Rizal.

“Kata tadi nak sembang-sembang…..bila tak ada tajuk…..biarlah i main telinga… main leher….” balas Rizal.

“Tak maulah…..geli……Ina nak sembang je……Ina nak bersama u….sebab Ina rasa sunyi……” balas ku semakin manja dan berterus-terang.

Rizal membetulkan tubuhnya dan menarik sedikit tubuh ku yang meniarap di atas tubuhnya. Sebahagian tubuh ku menghempap dadanya manakala sebelah paha ku menindih paha Rizal yang hanya dibaluti oleh kain sarungnya sahaja. Perlahan-lahan Rizal merangkul tangannya memeluk tubuh ku. Tubuh ku yang menindih tubuhnya terasa begitu mesra sekali. Aku langsung tidak menyedari batang zakarnya mula membengkak keras. Apatah lagi apabila sesekali dilanggar oleh paha ku.....

“Mengapa you kata…..you rasa sunyi….?” Tanya Rizal sambil dia menggerakkan pahanya dan menyebabkan batang zakarnya yang sudah keras itu melanggar paha ku yang menindihnya.

“Husband Ina tak kisah sangat kat Ina….dia asyik dengan kerjanya je….tak habis-habis dengan bisnes…..” balas ku sambil membetulkan tubuhku mendakap di atas tubuh Rizal.

“Husband you bukan ke kerja di pejabat….?” Tanya Rizal.

“Tapi lepas pejabat dia sibuk dengan bisnes direct selling…..” balas ku sambil membetulkan tubuhku yang menghimpit tubuh Rizal.

“Bagus le….banyak income…” balas Rizal sambil cuba menggerakkan batang zakarnya yang keras itu menggosok paha ku.

“Kalau betul banyak income tak apa le….ini kadang-kadang pinjam duit I….dah tu selalu tak ada di rumah….sibuk dengan kawan-kawan ke sana ke mari…” balas ku dan pada waktu itu aku terasa sesuatu yang begitu keras menekan-nekan paha ku.

Aku menggerakkan pahaku sedikit dan batang zakar Rizal semakin kuat tertekan ke arah pahaku. Perlahan-lahan Rizal menggerakkan tubuhku ke atas dan bibir kami hampir bertemu. Manakala pahanya digerakkan sedikit menyebabkan batang zakarnya kini berada di celah kedua-dua paha ku. Kain batik yang dipakai oleh ku terselak sedikit hingga ke pangkal paha menyebabkan batang zakar Rizal terasa hangat menekan pangkal pahaku itu.

“….Ina nak sembang je….” Suara manja ku kedengaran apabila aku mula terasa batang zakar Rizal menekan hangat di bahagian sulit ku walaupun masih di lapisi oleh kain batik yang aku pakai.

Rizal tidak mempedulikan kata-kata ku. Bibirnya segera merapati bibir ku dan perlahan-lahan tangannya bergerak ke belakang leher ku. Perlahan-lahan bibir ku dikucupnya dan sebelah lagi tangannya memeluk tubuh ku lebih rapat ke tubuhnya. Aku seperti tidak dapat berbuat apa-apa, terus menerima bibir Rizal. Lidah Rizal yang kurasai merayapi bibir ku terasa begitu lembut bermain-main di luar bibir ku yang halus.

Tangan kiri Rizal terus menarik leher ku ke arahnya dan mulut kami bertaup rapat. Aku tidak sedar bilakah lidah Rizal menyusup masuk ke dalam mulutku dan merayapi lidahku dengan begitu lembut. Aku membalas sambil memasukkan tangan ku pula ke bawah leher Rizal. Kami berkucupan dengan saling berbalas menyedut lidah masing-masing.. Kedengaran sedikiti suara dengusan manja dari celah-celah bibir ku.....

Rizal terus memainkan lidahnya mengulum lidah ku dengan lebih rakus sambil tangan kanannya bergerak ke arah dada ku yang menekan di dadanya. Tubuh ku diangkatya sedikit membolehkan tangannya menyentuh buah dada ku yang montok dan gebu itu. Suara dengusan manja ku semakin kedengaran. Mata ku semakin layu dan hanyut apabila tangan lembut Rizal meramas-ramas lembut buah dada ku.....

“Ooooo…..Ina nak sembang jeee…...usahlahhhh…macam ni…ina ni kan isteri oranggg.”suara manja ku kedengaran.

Mata ku semakin layu dan bibir ku kembali menangkap bibir Rizal dan lidah Rizal ku kulum dengan lebih kuat. Ramasan tangan Rizal di dadaku membuatkan rangkulan ku di leher Rizal semakin kuat. Rizal menggerakkan pahanya dan membuka sedikit paha ku.....

Perlahan-lahan kain batik itu ditariknya lebih ke atas dan menyebabkan bahagian pangkal paha ku terdedah tepat di atas zakarnya yang keras itu dan ditutup oleh seluar dalam ku yang nipis sahaja. Perlahan-lahan tangan Rizal bergerak ke bawah dan membuka ikatan kain sarungnya. Dengan menggunakan kakinya kain sarung itu di tolaknya ke bawah dan kini batang zakarnya terpacak menegak di antara paha ku.....

“usahhhlaaahhhh……kita sembang je…..” suara manja ku semakin kedengaran walaupun leher Rizal terus ku peluk lebih erat.

Bibir ku terus mengulum lidah Rizal seperti orang kehausan. Rizal membetulkan posisinya sehingga kedua-dua paha ku berada di kiri kanan tubuhnya. Perlahan-lahan Rizal mengerakkan batang zakarnya dan meletakkan tepat di atas alat sulit ku yang dibatasi seluar dalam nipis itu yang kurasai telah basah dan licin. Seluruh batang zakarnya dibiarkan ditindih oleh alur rekahan alat sulit ku. Bibir ku terus dikucupnya diselanggi dengan menghisap lidah ku yang lembut itu. Sambil tangan kanannya terus meramas-ramas lembut buah dada ku yang masih gebu dan kemas itu.....

“usahlah macam niiii…oooooo….Ina nak sembang je dengan u…oooo…..baaaannnggggg…..janganlah macam ni…..Inaaaa….” keluhan manja ku semakin kedengaran.

Namun aku terus membalas kucupan lidah Rizal malah sedutan ku menjadi semakin ghairah. Pahaku bergerak-gerak apabila terasa seluruh batang zakar Rizal yang keras itu ku mula menekan seluruh alur kemaluan ku yang terasa basah itu. Rizal menggerakkan punggungnya ke atas dan ke bawah menyebabkan seluruh batang zakarnya bergesel di sepanjang alur rekahan kemaluan ku. Batang keras itu menggelungsur ke atas dan ke bawah di sepanjang alur kemaluan ku yang hangat itu. Geselan itu diteruskan sambil tangannya terus meramas buah dada ku yang montok dan gebu itu.....

“…janganlah macam niiii… Ina ….takut……. Ina nak sembang je dengan u..janganlahhhh “

Aku terus merengek dengan suara yang semakin manja sambil punggung ku bergerak sama mengikut rentak geselan batang zakar Rizal di celah lurah kemaluan ku. Mendengar rengekan ku, Rizal mengalihkan tangannya dari leher dan digerakkan ke arah punggung ku.....

Perlahan-lahan Rizal menyelak tepi seluar dalam ku yang nipis itu dan menggerakkan kepala zakarnya masuk ke bawah seluar dalam ku. Terasa alur lurah kemaluan ku telah basah dan hangat. Batang zakarnya ditolak lagi sehingga hampir semua berada di dalam seluar dalam ku dan tepat menekan di seluruh alur rekahan kemaluan ku. Batang yang keras itu digerakkan perlahan-lahan di celah alur ku yang licin dan hangat itu ke atas dan ke bawah.....

“janganlahhhhhh….Ina takuttt…… nanti kita terlanjur…..Ina nak sembang dengan u jer….jangalah .” aku terus merengek apabila batang keras itu menggesel seluruh alur rekahan kemaluan ku.

Paha ku bergerak-gerak mengikut geselan batang zakar itu sambil mulutku terus mengulum lidah Rizal dengan rakus sekali. Rizal terus meramas buah dada ku yang mekar itu sambil tangan kirinya mencengkam belakang punggung ku yang gebu itu sambil menolak dan menarik meneruskan geselan yang meningkatkan lagi syahwat ku itu.....

“Janganlaaah..Ina takut…….janganlaaah……Ina tak mau macam ni….nanti ina yang tak tahannnn…..Ina takuttt…pleasssse…..Ina takutttt…” aku terus merengek dengan penuh manja dan membiarkan punggung ku bergerak mengikut rentak geselan batang zakar Rizal di celah alur rekahan kemaluan ku.

“Ina suka tak?……” bisik Rizal sambil menarik lebih kuat sedikit punggung ku ke arah batang zakarnya.

“janganlah…. Ina takuttt……Ina nak sembang je dengan u….janganlah ….sudahlahhhhh tu....” rengekan manja ku berterusan apabila semakin kuat Rizal menggesel batang zakarnya di celah alur kemaluan ku yang hangat dan licin itu.

“Best tak?…..” Rizal terus mengusik ku sambil mengangkat punggungnya menyebabkan kepada zakarnya sesekali menojah lubang kemaluan ku yang sempit itu. Kemudian diteruskan menggesel di seluruh celah alur yang hangat itu.

“Oouccchhhh…….janganlah buat macam niiii…ooooo…..Ina tak tahan…..Ina….takut ……nanti terlajakk…. sudahlah…. cukuplahhhh tuu….” rengekan ku seperti tidak dipedulikan oleh Rizal dan aku terus menerus merangkul leher Rizal sambil mengulum lidahnya dengan rakus.

Bahagian alat sulit ku terasa begitu hangat dan ghairahku meningkat akibat geselan berahi yang merangsangkan itu. Rizal memberhentikan geselannya. Dia menolak kedua-dua paha ku yang kemudiannya perlahan-lahan terbuka lebih luas. Tepi seluar dalam ku diselaknya ke atas lagi dan perlahan-lahan dia meletakkan hujung kepala zakarnya tepat di lubang permukaan kemaluan ku yang hangat dan basah itu.....

"Ina tak tahan ye……” bisik Rizal sambil menggigit tepi telinga ku sambil kedua tangannya memegang pungung ku yang gebu dan montok itu.

Kepala zakarnya yang kembang dan keras itu dibiarkan berada di pintu lubang yang hangat itu. Bibirnya mula mencari bibir ku dan kami berkucupan dengan hangat sekali. Aku merangkul leher Rizal dengan lebih kuat manakala pahaku terbuka lebih lebar dan terasa kepala zakar Rizal sudah berada sendat menutup pintu lubang kemaluan ku yang semakin hangat dan ghairah dengan syahwat ku yang semakin meninggi.....

Lidah Rizal aku hisap dengan rakus sambil mulut ku mengeluarkan bunyi-bunyi kenikmatan. Rizal mula menggerakkan punggungnya ke atas dan ke bawah menyebabkan kepala zakarnya menekan lebih kuat di pintu lubang kemaluan ku. Punggung ku bergerak-gerak apabila terasa kepala zakar yang besar itu mula membenam ke dalam lubang kemaluan ku....

“jangan….jangan masukkkkk.. janganlah masukkkk……..Ina tak mau macam niiii….ooooo….pleassseeee… ….jangalahhhhh…….nanti kita terlajak…..Ina takuttttt..”aku terus mengerang.

Mataku terpejam apabila kepala zakar yang besar dan keras itu terasa terus membenam di pintu lubang kemaluan ku yang terasa sempit itu. Rizal tidak terus menekan tetapi membiarkan sebahagian kepala zakarnya berada di dalam permukaan pintu lubang ku yang hangat itu. Kepala zakarnya digeraknya perlahan-lahan menikmati kehangatan dan geselan licn yang amat memberahikan itu.....

“..jangan...jangan masukkk….jangan masuk…Ina tak nak……Ina takut ….janganlah….nanti kita terlajak……Ina takutt.pleaaaase…cukuplah tu……cukuplah .….Ina takuttt….Ina tak tahan…… “ rayu dan rengekan ku berterusan tetapi punggung ku terus bergerak mengikut irama gerakan kepala zakar Rizal yang menekan di pintu lubang kemaluan ku.

Rizal terus menggerak-gerakkan kepala zakarnya di pintu lubang kemaluan ku yang sempit dan hangat itu. Biji halus di sudut atas kemaluan ku bergsel semakin kuat dengan kepala zakar Rizal apabila Rizal menggerak-gerakkan kepala zakarnya perlahan-lahan. Lidahku dikulum dengan begitu rakus sekali walaupun aku terus merengek-rengek manja minta dilepaskan.....

“…cukuplahhhhh…tuu..Ina tak tahan…..Ina takutt…. cukuplahhh …cukuplahhhh…Ina tak tahannnn…pleasssse…..” aku terus merengek-rengek apabila kepala zakar Rizal yang keras itu mengesel biji halus yang sangat sensitif di sudut atas kemaluan ku itu.

“Ina suka tak i buat macam niii…..” Rizal mengusik lagi sambil terus menggerakkan kepala zakarnya menggesel biji halus ku yang menjadi semakin licin dan keras itu.

“Cukuplah tuu……Ina tak tahan……Ina tak mau macam niiii… Ina takut ..kita tak boleh buat macam niii…..Ina Cuma nak bersembang dengan u jer….pleaaaseee.. cukuplah……Ina….Ina tak tahannnn…..” aku terus merengek manja dan mataku terus layu.

“Masuklah sikit….lepas tu kita sembang….ok……” balas Rizal sambil terus menggesel biji halus ku dengan kepala zakarnya yang keras dan besar itu.

“..sudahlahhhh tuu…Ina tak tahan……sudahlahhhh .pleaaaase……” aku merengek semakin manja sebaik biji halus ku terus digesel dengan lebih kuat oleh kepala zakar Rizal.

“Masuklah sikit……sikit je……dah masuk nanti kita sembanglah…..” bisik Rizal terus menggesel dengan lebih kuat.

“Tak mauuu.pleaaaaase …stoplah…..Ina tak tahannnnn….oooo….geliiiiii.pleaseeee ...stop……” aku terus mengerang sambil merayu.

Punggungku bergerak-gerak mengikut rentak geselan kepala zakar Rizal yang terus menekan dan menggesel biji halus ku.....

“Abang masuk sikit je……ok?…” Rizal terus mengusik dan terus menggesel biji halus ku yang menyebabkan seluruh tubuh ku mengeliat kenikmatan.

“Tak mauuu….janganlah ….jangan masukkk…..kita tak boleh buat macam nii ….geliiiii….…tak tahannn….” aku merengek manja dan tubuhku bergerak-gerak menggeliat kenikmatan.

Tiba-tiba Rizal menolak perlahan-lahan tubuh ku rebah mengiring ke sisinya dan dia membetulkan posisi tubuhnya mengiring menghadap tubuh ku. Kedua paha ku terbuka dan sebelah kaki ku diangkat dan diletakkan di atas pinggangnya. Ini menyebabkan kemaluanku yang dibaluti seluar dalam nipis yang basah licin itu menghadap kepala zakar Rizal yang tegak menghunus ke arahku. Sambil tangannya meramas lembut buah dada ku yang montok itu bibirnya melekap ke bibir mekar ku dan kami berkulum lidah dengan begitu ghairah. Mataku layu separuh terpejam manakala tanganku merangkul leher Rizal dengan erat.....

“Kalau tak mahu masuk….Ina gosok abang punya…ok?….” bisik Rizal sambil melepaskan buah dada mengkal ku.

Perlahan-lahan tangannya memegang tanganku dan menggerakkan tanganku itu ke bawah ke arah batang zakarnya yang keras tegang yang menonjol di antara perutnya dengan perutku. Aku terus mengulum lidah Rizal tetapi membiarkan tanganku digerakkan tangan Rizal ke bawah ke arah pahanya. Akhirnya jari-jari ku tersentuh kepala zakar Rizal. Aku tersentak apabila sebaik sahaja jari-jari ku mula memegang kepala zakar yang keras dan kembang itu.....

“Auuu…..” terkeluar suara manja ku.

“Why…..Ina…apa pasal….???” Tanya Rizal sambil mencium leherku dan tangannya kembali meramas perlahan-lahan buah dada ku yang montok dan pejal itu.

“Besarnyaaaa…….” balas ku dengan suara seperti separuh terkejut.

“Takde lah…biasa je……Ina peganglah betul-betul….” Bisik Rizal sambil terus meramas lembut buah dadaku.

Aku menggerak-gerakkan jariku di sekitar kepala zakar yang keras kembang itu. Kemudian jariku turun ke bawah sedikit ke arah batang yang ku rasa begitu hangat. Perlahan-lahan jariku melingkari batang keras yang padat itu tetapi seluruh jariku tidak dapat melingkari sepenuhnya.

“besarnya u punyaa..” suara ku separuh terkejut dan tanganku terus cuba menggenggam batang zakar itu.

Rizal terus meramas buah dadaku yang kental dan montok itu sambil terus mengucup bibirku. Dibiarkan tangan ku menggenggam batang zakarnya. Jari jemari ku yang lembut itu menggenggam hangat batang padunya dan perlahan-lahan bergerak dari hujung kepala zakarnya menuju arah ke pangkal. Sebaik sahaja sampai di pangkal batang zakarnya aku melepaskan genggamanku dan merangkul leher Rizal.....

“panjangnya u punyaaaa…….” Sekali lagi aku bersuara benar-benar menunjukkan aku terkejut degan apa yang ku rasai.

Rizal yang terus mengucup bibirku ku balas dengan menjulurkan lidah dan kami menghisap lidah silih berganti.......

“Ina tak biasa ke……..?” balas Rizal sambil terus meramas buah dada ku dengan lembut dan sesekali puting halus ku itu digentelnya.

Aku terus melingkari tanganku di leher Rizal membiarkan buah dadaku diramas lembut. Perlahan-lahan Rizal menggerakkan tangannya ke bawah dan memegang batang zakarnya lalu di letakkan tepat di atas alur rekahan kemaluan ku yang basah dan licin itu. Perlahan-lahan kepala zakarnya digerakkan di atas alur rekahan yang dilapisi oleh seluar dalam nylon nipis yang dipakai ku. Kemudian tangan Rizal bergerak ke arah tanganku dan menggerakkan tanganku itu ke arah batang zakarnya. Kini tangan ku kembali menggenggam batang zakar Rizal yang keras padat dan hangat itu.....

“besarnya u punya……….panjang…..” suara manja ku kembali kedengaran dan mataku layu separuh tertutup.

Geselan batang zakar Rizal benar-benar ku nikmati........

“Ina gosoklah i punya…..” bisik Rizal sambil terus menggerakkan batangnya di alur kemaluan ku.

“.ishhh….geliiii……usahlah gesel macam tu….Ina tak tahan ….geliiiii……” rengek ku sambil tanganku mengurut batang hangat itu dari hujung ke pangkal.

Tiba-tiba Rizal menggerakkan tangannya ke bawah dan jari-jarinya mula menarik seluar dalam ku ke bawah........

“….jangan buka seluar i…janganlahhhh…..nanti kita terlajak….jangalahhhhh……jangan buka…….Ina tak nakkk…” Suara rengekan manja ku terus kedengaran dan aku cuba menggerakkan tubuhku menghalangi tangan Rizal dari terus menarik seluar dalam ku ke bawah.

Rizal tidak memaksa. Perlahan-lahan tangannya beralih ke bahagian tepi seluar dalam nipis itu dan menyelak sedikit menyebabkan kemaluanku terdedah dan dia meletakkan kepala zakarnya yang besar itu tepat di celah lurah yang basah licin itu. Sebaik sahaja kepala zakarnya menyentuh lurah di pintu lubang kemaluanku yang sempit itu kedengaran suara lembut ku mengerang dan mataku bertambah layu.....

“….janganlah…..Ina takut……. Ina tak mauuuuu macam ni… pleaaaaaaaaase…. baaaaaaaaang…… usahlah…Ina takut……” aku terus merengek apabila terasa kepala Zakar Rizal mula menekan di pintu lubang kemaluanku.

Kepala zakar yang besar itu ku rasa begitu hangat memenuhi permukaan lubang kemaluanku yang basah licin. Terasa seluar dalam ku semakin luas diselak oleh jari Rizal. Dengan posisi mengiring Rizal terpaksa menarik punggungku lebih kuat ke arahnya. Ini menyebabkan kepala zakarnya menekan tepat ke arah permukaan lubang kemaluanku yang sempit itu. Hampir semua kepala zakarnya terbenam di dalam permukaan lubang dan bibir kemaluanku. Aku mula tersentak menerima kemasukan kepala zakar yang keras dan kembang itu......

“…..jangan tekan……jangan tekannnn….nanti masukkk. Janganlah ….Ina tak nak…..Ina takutttt….jangan …” aku merengek apabila terasa bibir kemaluanku tersebak dan kepala zakar Rizal mula membenam ke dalam permukaan lubang kemaluanku.

“Ala…i masuk sikit je……” bisik Rizal dan menarik lagi sedikit punggung ku ke arahnya.

“Auuuu…..jangan ……jangan masuk ……” aku terus merengek apabila terasa kepala zakar yang besar itu terus membenam ke dalam lubang kemaluanku yang sempit itu.

“Cikguu….cikguuuuuuuu……!!!” tiba-tiba kedengan suara pelajar berteriak memanggil diikuti dengan cahaya suluhan lampu picit ke merata arah.

Rizal secepat kilat bangun dan memakai baju dan kain sarungnya semula. Mencapai lampu picit dan bangun.......

“You diam saja dulu. Jangan bergerak….nanti I beritahu kemudian..." Rizal lantas keluar khemah dan menuju ke arah bebrapa orang para pelajar yang sedang berkumpul berhampiran dengan sebuah khemah.

“Kenapa?” Tanya Rizal.

“Ada lipan masuk dalam khemah” balas seorang pelajar lelaki.

Rizal menguruskan kekecohan sehingga dapat diselesaikan. Apabila semua bersurai Rizal kembali masuk ke dalam khemahnya. Aku duduk dengan berpakaian yang kemas......

“Apahal….?” Tanya ku sambil mencium Rizal yang duduk di sampingku.

“Ala…..anak lipan masuk dalam khemah….kecohlah sikit…..now….mereka dah masuk tidur dalam khemah masing-masing…” balas Rizal sambil memeluk tubuhku dan menolak perlahan-lahan tubuhku berbaring lalu menindihku.

Kami berkucupan dan berbalas kuluman lidah dengan begitu ghairah. Kedua-dua tangan ku melingkari leher Rizal manakala tangan kanan Rizal merayapi buah dada ku dan melungsur turun lalu menggosok bukit kecil lembut di celah paha ku......

“So how…..nak sambung lagi?…..” tanya Rizal lembut sambil terus menggosok permukaan kemaluanku yang ditutupi oleh seluar dalam nipis ku.

“Janganlah …..Ina takut….nanti kita terlajak…..kita tak boleh buat macam ni….” Balas ku dengan suara penuh manja.

“Janganlah sampai terlajak…..letak i punya…. kat celah ni je………jangan bagi masukk….” Bisik Rizal sambil terus menggosok lembut kemaluanku yang sudah basah itu.

“Tak mau …..janganlahhh…..” suara ku sedikit menggeletar apabila jari-jari Rizal terus bermain di celah alur kemaluanku yang kurasa sudah bertambah panas.

Perlahan-lahan tangan Rizal memegang tangan ku dan digerakkan ke arah batang zakarnya yang keras terpacak menyondol di bawah perutku........

“Ina gosok i punya…ok?…” bisik Rizal lagi sambil tangan ku diarahkan pada batang zakarnya.

Aku mula menggenggam batang zakar yang besar dan keras itu sambil mulutku terus mengulum lidah Rizal dengan penuh ghairah. Batang zakar Rizal ku gosok perlahan-lahan dari hujung ke pangkal dan mataku terus terpejam......

“ …….. panjangnyaaaaa……” rungut ku dan terasa jari Rizal terus bermain di alur rekahan kemaluanku yang dilapisi seluar dalam nipis itu.

Lidah ku dikulum dan dihisapnya sambil sebelah tangannya meramas lembut buah dadaku yang gebu montok dan masih pejal itu. Punggungnya digerak-gerakkannya mengikut rentak urutan tangan ku......

“Ina letaklah i punya kat celah tu……” bisik Rizal sambil terus meramas buah dada ku.

“…..janganlah …..jangan letak kat situ……nanti kita terlajak…. Ina takut……kita tak boleh buat macam niii….Ina takut ….” aku merengek sambil tanganku terus mengurut batang zakar dalam gengamanku itu.

“Ina letak je…..tapi jangan bagi masuk…..kat luar je…..” bisik Rizal lagi dan puting buah dada ku dimainnya perlahan-lahan. Aku mengeliat sedikit kegelian dan batang zakar yang keras itu terus ku urut.

“….tak mauu…..nanti kalau letak kat situ….u tolak masuk…..oooooo….. Ina takut……u punya besar…… panjang….” suara rengekan manja ku bertambah panjang dan tanganku terus mengurut batang zakar yang semakin membesar dan keras itu.

“Kita janjilah….jangan bagi masuk……” pujuk Rizal lagi apabila dirasanya genggaman dan urutan tangan ku semakin kuat pada batang zakarnya.

Mata ku terpejam. Perlahan-lahan Rizal menolak seluar dalam ku turun ke arah lututku kemudian berhenti untuk melihat reaksiku. Aku tidak memberi reaksi tetapi sebaliknya terus mengurut batang zakar Rizal dengan lebih bernafsu. Rizal terus menolak seluar dalam ku itu hingga ke hujung kaki dan dengan menggunakan kakinya dia menolak seluar itu terlucut terus di hujung kaki ku.....

Perlahan-lahan sebelah paha ku diangkat dan diletakkan di atas pinggangnya. Ini menyebabkan kemaluan ku terdedah dan menghadap tepat ke arah batang zakarnya yang sedang diurut oleh ku. Perlahan-lahan Rizal melekapkan tapak tangannya ke atas kemaluanku yang sudah basah itu. Rizal menggerakan jarinya perlahan-lahan di sepanjang alur rekahan kemaluan ku yang basah dengan cairan hangat itu.....

“Oooooo…janganlahhhh…..Ina tak tahannnn….ooooooo…..” aku merengek manja.

Mataku terpejam dan tanganku terus menggenggam batang zakar hangat itu dan mengurutnya ke hujung ke pangkal......

“Ina letaklah kat celah Ina punya…….” Rizal menggerakkan sedikit punggungnya menyebabkan kepala zakarnya menghampiri pintu rekahan kemaluan ku.

“Janganlah ……Ina takut……. nanti masuk…” aku terus merengek sambil terus mengurut batang zakar yang besar dan keras padat dalam genggamanku itu.

Dengan sedikit gerakan yang dibuat oleh Rizal, kepala zakarnya menghampiri pintu lubang kemaluan ku. Genggaman tangan dan jari-jari halus ku itu turut bergerak dan kini kepala zakar itu berada tepat di pintu lubang kemaluanku yang hangat dan sempit itu. Aku terus mengurut batang keras dan menggerakkan pahaku sedikit apabila terasa kepala zakar itu menyentuh lubang kemaluanku. Kehangatan kepala zakar itu menyebabkan aku menggenggam lebih kuat batang keras yang hangat itu.....

“Ooooo…..janganlah …..janganlahhhh…” aku merintih manja apabila kepala zakar itu benar-benar memenuhi alur pintu kemaluanku yang hangat itu.

“Best tak?……” Rizal berbisik dengan suara lembut dan aku terus menerus merintih dengan suara yang manja.

“…janganlah .….ooooo…...Ina tak tahan macam niiii…….jangalahhh…….jangalah macam niiii….Ina takuttt..” rengekan ku bercampur-baur.

Rizal membetulkan sedikit posisinya menyebabkan batangnya lebih tepat menghala ke arah kemaluan ku. Peha ku ditariknya sedikit dan sebelah tangannya diletakkan di belakang punggungku dan sedikit gerakan ditariknya punggung ku rapat ke arahnya. Kepala zakarnya bergerak masuk membenam ke dalam pintu kemaluanku yang dah begitu basah dan lencun itu.....

“Ouuuchhh….janganlah masukkkk….janji tak nak masukkk… pleaaaasee…. “ aku merengek apabila terasa kepala zakar yang besar itu mula membenam ke dalam kemaluanku yang sempit itu.

Tiba-tiba kedengaran suara beberapa pelajar di luar kawasan perkhemahan. Rizal dan aku tersentak. Dengan segera Rizal melepaskan ku dan bangun berpakaian. Dia menyelak pntu khemahnya dan didapati beberapa orang pelajar telah bangun dan keluar dari khemah mereka.....

“Dah hampir siang….pelajar dah mula bangun…..” bisik Rizal kepada ku yang sedang mengemaskan diriku.

“Macam mana ni…..” balas ku sambil menarik seluar dalam ku ke atas.

“Ina keluar perlahan-lahan danmasuk dalam khemah…kemudian baru keluar untuk tengok budak-budak tu”. Rizal memegang tangan ku dan menarik ku ke arah batang zakarnya yang masih keras menegang itu.

Aku menggenggam dan mengurut batang itu dari hujung ke pangkal sambil membalas ciuman Rizal di bibirku. Secara senyap-senyap aku keluar dari khemah Rizal dan terus masuk ke dalam khemah ku semula........................

Incoming search terms:

cerita lucah dan gambar bogel, Gambar lucah girlfrend, #cerita lucah sex diriku dilanyak manja dgn konek jantan com, www melaysia big boib isteri melayu selfie galleries, cerita stim

Tags: #Cerita Lucah Melayu #Cerita Seks Melayu #Kisah Lucah #Koleksi Cerita Lucah #Main Curang #Zone Berahi